Aktuálne pre Vás aktualizujeme náš obchod, objednávky a nakupovanie momentálne nie je dostupné. vaše objednávky radi vybavíme po aktualizácií.
SKU: 44 16021360

Kaprárske teleskopické prúty ZCarp Tele 3,6m

49,9654,95 s DPH

Kaprárske teleskopické prúty ZCarp Tele 3,6mSéria teleskopických prútov špeciálne vyvinutá pre začiatočníkov a príležitostných rybárov venujúcich sa lovu kaprov. Odolný a pevný blank odpustí menšie chyby pri zdolávaní a nahadzovní. S prútom sa pohodlne nahadzuje aj na väčšie vzdialenosti. Prút je osadený kvalitnými SIC očkami a pevným sedlom navijaka. Malý transportný rozmer je výhodou pri preprave a v batožine nezaberá veľa miesta.Dôvody ku kúpe kaprárskeho prútu ZCarp- Teleskopický- Odolný blank- Vhodný pre začiatočníkov- Sic očká- Transportný rozmer 1,23mParametre ZCarp 3,60cm/2,75lbs- Dĺžka: 360cm- Vrhacia záťaž: 2,75lbs- Hmotnosť: 285g- Transportný rozmer: 1,23m Parametre ZCarp 3,60cm/3,0lbs- Dĺžka: 360cm- Vrhacia záťaž: 3,0lbs- Hmotnosť: 300g- Transportný rozmer: 1,23m ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.

Mohlo by sa Vám páčiť